Ingrid Christina

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Ingrid - 3 mars 2012 15:23



Först vill jag tack er alla för era snälla fina kommentarer hos mig . Det värmer så gott att läsa.

 


Såhär varmt var det häromnatten. Jag har koll på vädret i Oslo också :-).

Jag har nog uppfunnit ett nytt yrke. Mina vänner vet att jag är en nattuggla och närhelst, om dom behöver nån att prata med,  så vet dom att dom kan ringa mig.  2 av mina väninnor har flyttat till Stockholm och en av dom brukar ringa mig på nätterna när hon är på väg  hem från nåt galej och går på nåt ställe som känns otryggt. Då har hon mig som sällskap och lite trygghet :-). Nu tänker också min andra väninna göra det när hon varit ute på något. I natt ringde Oslodottern när hon var på väg från jobbet och gick där det inte kändes så tryggt. Trevligt att få vara deras nattliga promenadeskort *S*.

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards