Ingrid Christina

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Ingrid - 8 mars 2012 19:51


ctura

Månen stod lågt i kväll. Det är nästan så den ser ut att luta sig mot träden på andra sidan sjön. Jag har verkligen fin utsikt hemifrån.

Till vänster om månen så syns det blå skenet från Arctura, som ligger högt uppe vid skidstadion . Det är Östersunds högsta restaurang som finns överst på en acumulatortank, som är 65 m hög. Det är tur det finns hiss dit upp :-). Trappor finns också och jag skulle försöka gå ändå upp en gång men det blåste så mycket så jag gav upp.


























 


                                                                                 









Milsvid vacker  utsikt är det därifrån. På kvällarna är den så fint belyst och det kan skifta i färgerna också med belysningen. När restaurangen öppnades, så började Oslosonen där som köksmästare. 20 år var han och tufft gjort av honom att anta den utmaningen. Klicka gärna på den större texten.

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards