Ingrid Christina

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Buzzador. Gevalia Millicano

Av Ingrid - 14 mars 2012 21:35



Oslosonen/kocken lagade så god middag till oss och det är så roligt när vi är så många hemma här. Efter maten så fick dom testa Gevalias nya snabbkaffe Millicano som jag är testpilot hos Buzzador. Alla gillade kaffet.                                                                                                                                                Nu är bilen deras packade med Oslodotterns grejor, som hon inte fick med när hon tömde lägenheten här i stan. Så nu får hon lite mera grejor till sig i Oslo. Sonen och sambon åker tillbaks imorgon. Jag har njutit varenda stund jag fått rå om dom här. Den här gången behöver jag inte vänta så länge tills dom kommer hem nästa gång, genom dom kommer hem till påsk. Har jag tur så åker dottern med också.





 
 
Ann-Sofi MATSAFARI

Ann-Sofi MATSAFARI

14 mars 2012 22:22

Vad bra att allihop av er gillade kaffet. Jag gillar att byta kaffesort ofta och då vet jag att denna sort är ett säkert kort:)

http://www.matsafari.matmolnet.se

 
trollungen@alvnet.se

trollungen@alvnet.se

14 mars 2012 22:38

Så härligt att få rå om alla ungdommarna. Spännande med kaffetest. Kam

http://trollmor.webblogg.se

 
dianasdrommar

dianasdrommar

15 mars 2012 04:48

Mysigt att ha alla samlade :) kram/Diana

http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

 
Tomtan

Tomtan

15 mars 2012 07:01

De var ett riktigt gott kaffe!!!!

http://www.entomtastankarochfunderingar.blogspot.com

 
Rigmor

Rigmor

15 mars 2012 10:41

Å jag missade kaffet...vi som använder snabbkaffe till vardags!! Så det var gott??
Skönt med alla samlade, man känner sej så rik då. Sen ska det inte gå för långt mellan varven...
Kram kram

http://www.paradisetbergamon.blogspot.com

 
hugan

hugan

15 mars 2012 13:57

Härligt att få vara tillsammans allihop! Ännu en bonus att kaffet smakade :) hmm tycker det känns länge till påsk...kanske måste börja planera in en dejt med mina barn den helgen..!?

http://hugalarssonsliv.blogspot.com

 
Ingen bild

Kenneth

18 mars 2012 16:26

Hej!

Jag såg att du har skrivit om Buzzador på din blogg. Jag studerar marknadsföring och skriver ett examensarbete om buzz marknadsföring. Till detta vill jag gärna komma i kontakt med buzzadorer och höra om deras åsikter och erfarenheter om att buzza.

Jag skulle därför uppskatta om du ville ta dig tid att svara på en enkät som finns på http://www.webropolsurveys.com/S/67675E2EE3E5ABC3.par

Tack!
Kenneth

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid - 5 december 2013 02:37

  Alla mina 6 vackra härliga barn.   Nu var det evigheter sedan jag skrev något här. Det här året har verkligen varit händelserikt. Mycket har hänt och händer fortfarande.   Jag hoppar fram till april då jag och yngste sonen flyttade...

Av Ingrid - 17 september 2012 16:00

  Oslosonen och Belle, som föddes 6 augusti här på sjukhuset i Östersund. En riktig sötnos som är rena drömbebisen och mest bara äter och sover :-). De var kvar här ett tag efteråt och jag kunde ju då få träffa och gosa med henne några gånger. ...

Av Ingrid - 8 augusti 2012 15:45

  Här firar vi att sonen ska iväg till Skellefteå och universitetet där för utbildning och bli Datorgrafiker (klickbart). Först tackade han nej, med möjlighet att ändra sig.   Efter att vi inom familjen pratat förstånd med honom, så tog ...

Av Ingrid - 3 augusti 2012 18:30

  Två regnbågar samtidigt inger hopp och framtidstro :-).   I söndags tog Oslosonen med sambo med oss på matmarknad i Ås. Vädret var perfekt och så mycket gott att smaka och köpa där. Jag köpte med en drös tunnbrödskakor. De bakades sam...

Av Ingrid - 16 juli 2012 22:47


  Tjoho! Äntligen har jag haft en bra dag. Det är första dagen på flera veckor som värken hållt sig hyffsat borta. Tom. har jag kunnat sitta och det kan ingen ana vad skönt det är. En så vanlig sak som att sitta har jag inte kunnat gjort under ...

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år


Skapa flashcards