Ingrid Christina

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Ingrid - 15 april 2012 16:45


Efter allt limpbakande, så tog jag en promenad. Än ligger isen kvar. Omän tunn och ack så förrädisk.

Men sen så får dom som äger flotten med brygga, sitta där och njuta till vågskvalpet.



Vattennivån är låg och båthamnen är i väntan på båtarna som brukar ankra upp där.




 

Grått och trist är det än. Men ändå vackert.



När jag kom hem så fick jag se pärlhyacinterna som klarar av att växa bland stenarna och ogräset i lilla slänten här utanför.


 

Snart ska bordet och stolarna tas upp från källaren så vi kan sitta ute och bara andas och njuta. Inte så avskiljt, med nerfart och gångväg bredvid och nedanför här. Men ändå skönt med liten uteplätt.   


 


Månen i nedan och solen på väg upp. Det syns inte hur vacker halvmånen är. Kontraster som är så vackra. Fotat från min dörröppning.

Av Ingrid - 15 april 2012 05:54



Grattis Maria som fyller 18 år idag.

Näst yngste sonen och hon förlovade sig nyårsaftonen 2010. 

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards