Ingrid Christina

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Grattis Maria 18 år

Av Ingrid - 15 april 2012 05:54



Grattis Maria som fyller 18 år idag.

Näst yngste sonen och hon förlovade sig nyårsaftonen 2010. 

 
 
jeanette sandelin

jeanette sandelin

15 april 2012 07:04

så vacker :)

http://jeanettish.blogspot.com

 
dianasdrommar

dianasdrommar

15 april 2012 07:44

En väldans söt fästmö han har skaffat sig :) kram Diana

http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

 
Karin

Karin

15 april 2012 09:21

Roligt att fira födelsedag!

Ha en bra dag Ingrid!

kram
Karin

http://pettasblogg.blogspot.com

 
Fröken Hulda

Fröken Hulda

15 april 2012 09:24

Födelsedagar är alltid trevliga :)

Svar: Jag har inget val vad gäller övningskörningen så det är bara att bita i det "sura" äpplet och ta det lugnt. Dottern ska ju få körkort även om det bara finns en enda person som kan träna med henne. Tack för att du tittade in//Kram

http://frokenhuldastankar.blogspot.com

 
Annika

Annika

15 april 2012 15:19

Du är en stolt svärmor förstår jag. Ha en fin kväll.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid - 5 december 2013 02:37

  Alla mina 6 vackra härliga barn.   Nu var det evigheter sedan jag skrev något här. Det här året har verkligen varit händelserikt. Mycket har hänt och händer fortfarande.   Jag hoppar fram till april då jag och yngste sonen flyttade...

Av Ingrid - 17 september 2012 16:00

  Oslosonen och Belle, som föddes 6 augusti här på sjukhuset i Östersund. En riktig sötnos som är rena drömbebisen och mest bara äter och sover :-). De var kvar här ett tag efteråt och jag kunde ju då få träffa och gosa med henne några gånger. ...

Av Ingrid - 8 augusti 2012 15:45

  Här firar vi att sonen ska iväg till Skellefteå och universitetet där för utbildning och bli Datorgrafiker (klickbart). Först tackade han nej, med möjlighet att ändra sig.   Efter att vi inom familjen pratat förstånd med honom, så tog ...

Av Ingrid - 3 augusti 2012 18:30

  Två regnbågar samtidigt inger hopp och framtidstro :-).   I söndags tog Oslosonen med sambo med oss på matmarknad i Ås. Vädret var perfekt och så mycket gott att smaka och köpa där. Jag köpte med en drös tunnbrödskakor. De bakades sam...

Av Ingrid - 16 juli 2012 22:47


  Tjoho! Äntligen har jag haft en bra dag. Det är första dagen på flera veckor som värken hållt sig hyffsat borta. Tom. har jag kunnat sitta och det kan ingen ana vad skönt det är. En så vanlig sak som att sitta har jag inte kunnat gjort under ...

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år


Skapa flashcards