Ingrid Christina

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Härlig Pingst och superbt firande

Av Ingrid - 29 maj 2012 01:21



Hoppas ni alla haft en härlig pingsthelg.


Min pingst, morsdag + min födelsedag i går, måndag, har varit så härlig.  Vädret visade sig från sin bästa sida med sol och värme hela helgen. På morsdag så överraskade ungdomarna mig med egengjord smörgåstårta. Sen bjöd dom mig på mat på Easten Palace. Vilka härliga ungar jag har  . Oslodottern ringde och surrade en sväng och Oslosonen ringde tolv på natten och grattade mig.


     

Äldste sonen med familj + dottern och hennes kille + studentsonen och hans tjej på födelsedagsmiddagen.

Många telesamtal kom och grattishälsningar på FB också.




Nya kameran hämtade jag ut strax innan alla kom och invigde den lite på ungdomarna. Jag hann inte lära in mig på den än, men några foton blev tagna ialla fall. Här på studentsonen och hans fina flickvän.




Dottern vill helst inte vara med på foton :-).

  

På kvällen ringde Oslosonen igen och han gav mig den bästa presenten av alla. Dom ska ju ha sitt första barn i början av augusti och dom har bestämt att dom ska föda sin lilltös här i stan. Det är lycka om något för mig att få träffa lilltösen när hon är nyfödd och följa dom lite sådär i början :-).


 
 
helga

helga

29 maj 2012 09:37

Underbart!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Ingrid

Ingrid

29 maj 2012 12:49

Oj så du har firat!
Och vilken härlig familj ni verkar vara.
Det där sista foto på dottern som inte vill vara med på bild är väldigt bra fångat.
Kram, Ingrid

http://stenstugu.com/wp

 
Tomtan

Tomtan

29 maj 2012 19:59

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

http://entomtastankar.wordpress.com

 
trollmor

trollmor

29 maj 2012 22:21

Så underbart med alla . Vädret gick inte av för hackor heller.
Kram

http://trollmor.webblogg.se

 
LyckligaPraliner

LyckligaPraliner

29 maj 2012 22:53

Åh så härligt att läsa och korten är så fina! :) Hela inlägget är fyllt av kärlek. Ljuvligt är vad det är. Lycka till med nya kameran. Det är dig väl unt du fina människa! Jag tror verkligen att du är lika fin på insidan som på utsidan :)

Kram Ann-Louise

http://www.lyckligapraliner.blogspot.com

 
maidi

maidi

30 maj 2012 12:51

Du har allt en härlig skock med ungdomar du..
Ni ser alla så glada och nöjda ut..

Kram Maidi

http://www.svartairisen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid - 5 december 2013 02:37

  Alla mina 6 vackra härliga barn.   Nu var det evigheter sedan jag skrev något här. Det här året har verkligen varit händelserikt. Mycket har hänt och händer fortfarande.   Jag hoppar fram till april då jag och yngste sonen flyttade...

Av Ingrid - 17 september 2012 16:00

  Oslosonen och Belle, som föddes 6 augusti här på sjukhuset i Östersund. En riktig sötnos som är rena drömbebisen och mest bara äter och sover :-). De var kvar här ett tag efteråt och jag kunde ju då få träffa och gosa med henne några gånger. ...

Av Ingrid - 8 augusti 2012 15:45

  Här firar vi att sonen ska iväg till Skellefteå och universitetet där för utbildning och bli Datorgrafiker (klickbart). Först tackade han nej, med möjlighet att ändra sig.   Efter att vi inom familjen pratat förstånd med honom, så tog ...

Av Ingrid - 3 augusti 2012 18:30

  Två regnbågar samtidigt inger hopp och framtidstro :-).   I söndags tog Oslosonen med sambo med oss på matmarknad i Ås. Vädret var perfekt och så mycket gott att smaka och köpa där. Jag köpte med en drös tunnbrödskakor. De bakades sam...

Av Ingrid - 16 juli 2012 22:47


  Tjoho! Äntligen har jag haft en bra dag. Det är första dagen på flera veckor som värken hållt sig hyffsat borta. Tom. har jag kunnat sitta och det kan ingen ana vad skönt det är. En så vanlig sak som att sitta har jag inte kunnat gjort under ...

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år


Skapa flashcards