Ingrid Christina

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Ingrid - 1 juni 2012 15:58



NetOnNet står inte högt i kurs hos mig. 24/5 beställde och betalade jag för denna tv + ljudsystem och en modul för Boxerkortet. Snabb var dom att skicka ljudsystemet och modulen och det kom fram till mitt utlämningsställe 29/5. Men tv:n hade dom bara skickat in förhandsbesked till posten om att den skulle skickas, men inte lämnats in.   Jag kontaktade NetOnNet och dom skulle skicka den direkt med express. I går kom den fram. Men till Ica Maxi i Borås. Jahaja! Jag bor ju på Frösön, Jämtland och lite långt för mig att åka dit och hämta ut den.


Telesamtal igen till NetOnNet och den killen, samma kille jag pratat med tidigare, fick veta att han lever. Nu ska då tv:n i retur till dom från Borås och sen skickas till mig. Jag litar inte ett dugg på dom och förhoppningsvis får jag den till veckan och att det är rätt tv och att den fungerar. Ljudsystemet och modulen har jag inte hämtat ut. Har ju ingen användning för det utan tv. Sen litar jag inte på att jag får fram min tv.

I-landsproblem, men jag har betalt för den och ska ju givetvis ha den också. Fel kan alla göra. Men helst inte två gånger på raken.



Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards