Ingrid Christina

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Ingrid - 3 augusti 2012 18:30

 

Två regnbågar samtidigt inger hopp och framtidstro :-).


 


I söndags tog Oslosonen med sambo med oss på matmarknad i Ås. Vädret var perfekt och så mycket gott att smaka och köpa där. Jag köpte med en drös tunnbrödskakor. De bakades samtidigt som vi väntade och kön var lång av alla som ville köpa av dom. Det finns  mycket god lokalt producerad ost,  mat och bröd här i länet.


 


Det var Sverigeresan med Mitt Kök som också höll till där.

 

Bloggandet och besök i era bloggar har kommit på efterkälken i sommar. Det är mycket som händer här och då blir det såhär. Skriver mer om det sen.

Sommaren har gått så fort och redan är det augusti och denna månad är det fullt upp också.

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards