Ingrid Christina

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Ingrid - 21 april 2012 19:59


Det snöar och det är skönt att få vara inomhus.  I går var jag iväg och bytte från vinter- till sommardäck. Sprillans nya var jag tvungen att investera i. Så här tidigt har jag inte varit förrut med byte av däcken. Nu håller jag tummar och tår att det inte ska komma mer snö och att den inte ligger kvar på vägen. Om den gör det, så blir det problem att köra härifrån gården med sommardäck. På måndag har jag tid för besiktning av bilen och det är ju alltid en rysare. 


Sönerna kom på den eminenta iden att frosta av frysen idag. Världens snällaste barn har jag som tog tag i det. Frysen var verkligen smockfull med is och det vet ju alla att elräkningen blir därefter.

Jag vet inte hur ni andra är? Men att frosta av frysen, skura ugnen och storstäda under badkaret, det är bland det tristaste jag vet att göra här hemma.

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards