Ingrid Christina

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Ingrid - 23 april 2012 21:53



I eftermiddags så var det då dax för årets elddop för bilen. Tvåttade den i går här utanför. Köpte en vattenslang när vi flyttade hit och det var ju galant till välbehövlig biltvätt. Dammsög och tvättade insidan också. Vädret igår var så soligt och fint och skönt att vara ute.

Besiktningen gick galant bra. Inte en endaste anmärkning och gladare än glad är man ju när man åker därifrån.


Sen åkte jag och hämtade dottern. Vi åkte iväg utanför stan till Osloungdomarnas pappa med fru. De har sina möbler och husgeråd där i pappans stuga på gården. Efter gott fika och surrande så kollade dottern vad hon behöver låna till lägenheten hon flyttar till i helgen. Efter det var vi en sväng till Willys. Sen åkte vi och kollade in huset dit hon ska flytta. Det är ett mysigt område med bara 2 våningshus.


När jag kom hem så hade killarna fixat middagen :-). 

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards